Κέντρο βοήθειας της KoRo
Σε αυτή την ενότητα θα σας βοηθήσουμε με οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχετε. *Για να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών, στείλτε email στο: support@koro-shop.gr *
Θέματα βοήθειας
- Ο εκπτωτικός κωδικός δεν λειτουργεί
- Μπορώ να ορίσω διαφορετική διεύθυνση παράδοσης;
- Ακύρωση/ανάκληση παραγγελίας
- Ποια μέθοδος πληρωμής είναι η πιο γρήγορη;
- Έχω παραγγείλει περισσότερες από μια φορές. Μπορούν οι παραγγελίες να συνδυαστούν;
- Πόσο καιρό μπορούν να διατηρηθούν τα αποξηραμένα φρούτα και οι ξηροί καρποί;
- Έλαβα λάθος προϊόν/συσκευασία, ένα προϊόν λείπει.
- Έχουν τα προϊόντα σας χαρακτηριστικά ωμής τροφής;
- Γιατί χρησιμοποιείται τόσο χαρτί στη συσκευασία;
- Μπορώ να προσθέσω έναν εκπτωτικό κωδικό μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας;
- Είναι όλες οι επιλογές πληρωμής ασφαλείς;
- Πού μπορώ να διαβάσω τις διατροφικές αξίες των προϊόντων;
- Είναι τα προϊόντα σας κατάλληλα για άτομα με αλλεργίες;
- Χρόνος παράδοσης και παρακολούθηση πακέτου
- Θέλω να υποβάλω ένα παράπονο για ένα προϊόν
- Έχω παραγγείλει μια δωροεπιταγή/κουπόνι αλλά δεν την έχω λάβει.
- Σε ποιες χώρες πραγματοποιείτε αποστολές;
- Προσφέρει η KoRo δείγματα προϊόντων;
- Ξέχασα να προσθέσω αντικείμενα στην παραγγελία μου. Μπορώ να το κάνω εκ των υστέρων;
- Επιθυμώ την επιστροφή του πακέτου/των προϊόντων μου
- Το βάζο της κρέμας δεν κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο όταν ανοίγει για πρώτη φορά και/ή δεν έχει αεροστεγές σφράγισμα
- Μέθοδος πληρωμής Paypal
- Γενικό αίτημα
- Πού βρίσκεται το δέμα μου; / παρακολούθηση πακέτου;
- Πού μπορώ να βρω το πεδίο για την εισαγωγή του εκπτωτικού κωδικού;
- Διαθεσιμότητα προϊόντων
- Ερωτήσεις σχετικά με προϊόντα
- Το δέμα μου έχει υποστεί ζημιά
- Πότε ολοκληρώνεται η διαδικασία παραγγελίας;
- Δωροεπιταγές/Κουπόνι
Ο εκπτωτικός κωδικός δεν λειτουργεί
Σε γενικές γραμμές, προσφέρουμε κωδικούς έκπτωσης της τάξης του 5%. Οι κωδικοί που υπόσχονται μεγαλύτερη έκπτωση συνήθως δεν έχουν δημιουργηθεί από εμάς. Εάν έχετε κάποιο κουπόνι ή εκπτωτικό κωδικό, παρακαλούμε ελέγξτε την ημερομηνία λήξης. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο έναν κωδικό έκπτωσης ή κουπονιού ανά παραγγελία.
Μπορώ να ορίσω διαφορετική διεύθυνση παράδοσης;
Ναι, αυτό είναι εφικτό κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παραγγελίας στην ενότητα "Αλλαγή διεύθυνσης παράδοσης". Εάν έχετε ήδη πραγματοποιήσει την παραγγελία σας, υπάρχει η δυνατότητα η διεύθυνση παράδοσης να αλλάξει, εφόσον το πακέτο βρίσκεται στην κατάσταση "σε επεξεργασία". Η αλλαγή δεν είναι πλέον δυνατή από την κατάσταση "σε αποστολή".
Ακύρωση/ανάκληση παραγγελίας
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός της πρώτης ώρας από την τοποθέτησή της:
Ποια μέθοδος πληρωμής είναι η πιο γρήγορη;
Η Paypal, η τραπεζική μεταφορά, και η πληρωμή με πιστωτική κάρτα, είναι οι ταχύτεροι τρόποι για να παρακολουθήσουμε την πληρωμή σας και να να αποστείλουμε τα προϊόντα που παραγγείλατε.
Έχω παραγγείλει περισσότερες από μια φορές. Μπορούν οι παραγγελίες να συνδυαστούν;
Η επεξεργασία των παραγγελιών είναι πλήρως αυτοματοποιημένη, οπότε δυστυχώς αυτό δεν είναι εφικτό.
Πόσο καιρό μπορούν να διατηρηθούν τα αποξηραμένα φρούτα και οι ξηροί καρποί;
Γενικά, όλοι οι ξηροί καρποί και τα αποξηραμένα φρούτα μπορούν να διατηρηθούν έως και εννέα μήνες. Τα προϊόντα σε μορφή σκόνης έχουν συνήθως διάρκεια ζωής 1-2 χρόνια. Μπορείτε να ενημερωθείτε για τις αντίστοιχες ημερομηνίες λήξης στη συσκευασία. Τα προϊόντα θα πρέπει να αποθηκεύονται σε δροσερό και ξηρό μέρος για την παράταση της διάρκειας ζωής τους. Τα προϊόντα πρέπει να αποθηκεύονται καλά σφραγισμένα και προστατευμένα από τον ήλιο.
Έλαβα λάθος προϊόν/συσκευασία, ένα προϊόν λείπει.
Ακόμη και στα αποτελεσματικότερα συστήματα διαχείρισης ασφάλειας αλυσίδας εφοδιασμού, συμβαίνουν λάθη. Εάν λείπουν προϊόντα ή έχει γίνει παράδοση λανθασμένων προϊόντων, παρακαλούμε ενημερώστε μας ώστε να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε το συντομότερο δυνατόν.
Έχουν τα προϊόντα σας χαρακτηριστικά ωμής τροφής;
Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την ποιότητα των ακατέργαστων τροφίμων για τα προϊόντα μας. Τα εμπορεύματα ξηραίνονται στον ήλιο ή σε σήραγγα ξήρανσης (φούρνο) μέχρι να τα φτάσουμε στον επιθυμητό βαθμό υγρασίας. Οι θερμοκρασίες κατά την ξήρανση στον ήλιο συχνά ξεπερνούν τους 40°C στη σκιά. Επομένως, τα προϊόντα στεγνώνουν στους 60°C περίπου κάτω από τον ήλιο. Στη σήραγγα ξήρανσης επικρατούν μέσες θερμοκρασίες 60°C. Ορισμένοι τύποι ξηρών καρπών τοποθετούνται πάνω από ζεστό νερό για την προετοιμασία του σπασίματος.
Γιατί χρησιμοποιείται τόσο χαρτί στη συσκευασία;
Στο παρελθόν, είχαμε επιχειρήσει να χρησιμοποιούμε όσο το δυνατόν λιγότερο χαρτί κατά τη συσκευασία. Δυστυχώς, αυτό επέφερε συχνές ζημιές κατά τη μεταφορά, ιδίως στα γυάλινα βάζα. Για την εξοικονόμηση χρόνου, ταλαιπωρίας και διαδρομών παράδοσης, αποφασίσαμε να χρησιμοποιούμε επιπλέον υλικό για το γέμισμα των συσκευασιών.
Μπορώ να προσθέσω έναν εκπτωτικό κωδικό μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας;
Όχι, δεν μπορείτε να προσθέσετε έναν κωδικό έκπτωσης αφού έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας. Ωστόσο, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας ενώ αυτή βρίσκεται ακόμη σε επεξεργασία και στη συνέχεια να την τοποθετήσετε ξανά με τον κωδικό έκπτωσης. Για να το κάνετε αυτό, κάντε κλικ στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.koro-shop.gr/cancelOrder
Είναι όλες οι επιλογές πληρωμής ασφαλείς;
Ναι, όλες οι επιλογές πληρωμής είναι ασφαλείς. Κάθε μέθοδος πληρωμής προσφέρεται από μια αξιόπιστη εταιρεία, είναι εγκεκριμένη από την TÜV και κρυπτογραφημένη.
Πού μπορώ να διαβάσω τις διατροφικές αξίες των προϊόντων;
Μπορείτε να βρείτε τις διατροφικές αξίες των αντίστοιχων προϊόντων στις "Προδιαγραφές του προϊόντος" και στην καρτέλα Περιγραφή.
Είναι τα προϊόντα σας κατάλληλα για άτομα με αλλεργίες;
Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι τα προϊόντα μας είναι κατάλληλα για όσους και όσες πάσχουν από αλλεργίες. Ενημερώστε το γιατρό σας για τα αντίστοιχα συστατικά του προϊόντος και ζητήστε επαγγελματική συμβουλή.
Χρόνος παράδοσης και παρακολούθηση πακέτου
Η KoRo πραγματοποιεί αποστολές σε όλη την Ευρώπη. Ο χρόνος παράδοσης και το κόστος διαφέρουν ανάλογα με τον τόπο διαμονής σας. Για παράδοση στη Γερμανία, χρεώνουμε έξοδα αποστολής 4,90 ευρώ. Για παράδοση στην Αυστρία χρεώνουμε 5,90 ευρώ και στην Ελβετία 9,90 ευρώ. Στις χώρες αυτές η αποστολή είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 100 ευρώ. Αποστέλλουμε τις παραγγελίες σας εντός της Ελλάδας με την DHL. Η DHL παραδίδει το πακέτο σας εντός 4-6 εργάσιμων ημερών. Αφού παραδώσουμε το πακέτο στην DHL, θα λάβετε έναν κωδικό παρακολούθησης με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την κατάσταση της αποστολής σας ανά πάσα στιγμή. Οι παραγγελίες προς το εξωτερικό διεκπεραιώνονται από την Seven Senders. Ο χρόνος παράδοσης σε άλλες ευρωπαϊκές και μη ευρωπαϊκές χώρες ποικίλλει, ανάλογα με τη χώρα, έως και 12 εργάσιμες ημέρες. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες θα αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Θέλω να υποβάλω ένα παράπονο για ένα προϊόν
Δίνουμε μεγάλη προσοχή στην επιλογή των προϊόντων μας, αλλά όπως είναι γνωστό, τα γούστα διαφέρουν, οπότε μπορεί να συμβεί να μείνετε δυσαρεστημένοι με κάποιο προϊόν. Επιπλέον, η γκάμα μας αποτελείται σε μεγάλο βαθμό από φυσικά προϊόντα, έτσι ώστε να μπορούν εμφανίζονται καμιά φορά ελαττώματα σε μεμονωμένες περιπτώσεις, παρά την αυστηρή διαχείριση της ποιότητας. Παρακαλούμε στείλτε μας τα στοιχεία της παραγγελίας σας και μια φωτογραφία ως απόδειξη μέσω της φόρμας παραπόνων, ώστε να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε πιο γρήγορα:
Έχω παραγγείλει μια δωροεπιταγή/κουπόνι αλλά δεν την έχω λάβει.
Αποστέλλουμε δωροεπιταγές/κουπόνι μόνο σε ψηφιακή μορφή στην καταχωρημένη διεύθυνση e-mail. Το κουπόνι θα αποσταλεί αμέσως μετά την παραγγελία. Ελέγξτε επίσης και τον φάκελο spam σας.
Σε ποιες χώρες πραγματοποιείτε αποστολές;
Παραδίδουμε εντός της ΕΕ στη Γερμανία, την Αυστρία, τη Γαλλία, τις Κάτω Χώρες, τη Φινλανδία, την Ιταλία και την Ισπανία. Παραδίδουμε επίσης στην Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Προσφέρει η KoRo δείγματα προϊόντων;
Δυστυχώς, δεν μπορούμε να προσφέρουμε δείγματα για λόγους κόστους και υλικών συσκευασίας. Δεν είμαστε σε θέση να κάνουμε εξαιρέσεις, διότι για λόγους ασφάλειας τροφίμων δεν επιτρέπεται η χειροποίητη ανασυσκευασία των προϊόντων και η αποστολή τους στους πελάτες. Επιπλέον, ελπίζουμε πως τα προϊόντα μας θα σας αφήσουν ικανοποιημένους/ες ώστε να μη χρειάζεστε δείγματα.
Ξέχασα να προσθέσω αντικείμενα στην παραγγελία μου. Μπορώ να το κάνω εκ των υστέρων;
Δυστυχώς, δεν μπορούμε να προσθέσουμε πρόσθετα αντικείμενα σε μια παραγγελία, καθώς η επεξεργασία τους είναι πλήρως αυτοματοποιημένη. Ωστόσο, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας της και στη συνέχεια να την επαναλάβετε με όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε. Μπορείτε να το κάνετε αυτό εδώ: https://www.koro-shop.gr/cancelOrder
Επιθυμώ την επιστροφή του πακέτου/των προϊόντων μου
Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με μια επιστροφή, παρακαλούμε κάντε οποιαδήποτε ερώτηση μέσω της φόρμας επιστροφής.
Το βάζο της κρέμας δεν κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο όταν ανοίγει για πρώτη φορά και/ή δεν έχει αεροστεγές σφράγισμα
Διαφορετικοί παραγωγοί παρασκευάζουν τα βάζα μας και κάθε εργοστάσιο χρησιμοποιεί διαφορετικές μεθόδους για τη συντήρηση τους. Ορισμένα από τα βάζα ανοίγουν πιο εύκολα από ό,τι συνήθως, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει ανησυχία στον καταναλωτή. Ωστόσο, αυτό αποτελεί πρόθεση κάθε εργοστασίου και δεν επηρεάζει την υγιεινή ή τη διάρκεια ζωής της κρέμας που βρίσκεται στο εσωτερικό. Οι αεροστεγείς σφραγίδες χρησιμοποιούνται επίσης μόνο σε ορισμένα από τα βάζα μας, ανάλογα με το εργοστάσιο.
Μέθοδος πληρωμής Paypal
Η PayPal είναι μια πολύ βολική μέθοδος πληρωμής με την οποία μπορείτε να πληρώνετε για όλες τις αγορές στο διαδίκτυο με λίγα μόνο κλικ. Το 80% των online πελατών μας πληρώνουν μέσω PayPal επειδή είναι εύκολο και απλό. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας, η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω του λογαριασμού σας PayPal με ένα μόνο κλικ. Όσο πιο γρήγορα λάβουμε την πληρωμή σας, τόσο πιο γρήγορα θα λάβετε τα προϊόντα που παραγγείλατε. Η PayPal υπάρχει εδώ και πάνω από 10 χρόνια. Μέχρι σήμερα περισσότεροι από 230 εκατομμύρια άνθρωποι σε πάνω από 190 χώρες χρησιμοποιούν την PayPal. Εάν δεν χρησιμοποιείτε ακόμη αυτή την υπηρεσία, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό PayPal κατά τη διαδικασία πληρωμής. Εάν πληρώσετε με PayPal, θα στείλουμε την παραγγελία σας το συντομότερο δυνατό.
Γενικό αίτημα
Μπορείτε να υποβάλετε το αίτημα σας στην παρακάτω φόρμα.
Πού βρίσκεται το δέμα μου; / παρακολούθηση πακέτου;
Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με την αποστολή σας, παρακαλούμε υποβάλετε ένα ερώτημα μέσω της φόρμας κατάστασης αποστολής. Είτε πρόκειται για την περίπτωση που ο ταχυμεταφορέας δεν παρέδωσε σωστά, είτε ο κωδικός παρακολούθησης δεν λειτουργεί είτε δεν έχετε λάβει ακόμη ένα email αποστολής με τον κωδικό παρακολούθησης. Λάβετε υπόψη σας ότι θα στείλουμε το δέμα σας μόνο εάν έχουμε λάβει την πληρωμή σας εκ των προτέρων. Αυτό μπορεί να διαρκέσει 1-2 εργάσιμες ημέρες για τις εγχώριες μεταφορές και έως 3 εργάσιμες ημέρες για τις διεθνείς μεταφορές.
Πού μπορώ να βρω το πεδίο για την εισαγωγή του εκπτωτικού κωδικού;
Πηγαίνετε στο εικονίδιο του καλαθιού αγορών στο επάνω δεξί μέρος του καταστήματος. Στο παράθυρο που εμφανίζεται, θα βρείτε ένα πεδίο με την ένδειξη "Προσθήκη εκπτωτικού κουπονιού;". Μια άλλη επιλογή βρίσκεται στην ενότητα 'Επεξεργασία καλαθιού αγορών'. Δυστυχώς, δεν είναι δυνατή η προσθήκη του κουπονιού στο τελευταίο βήμα της παραγγελίας. Ωστόσο, εάν η παραγγελία δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί, μπορείτε να επιστρέψετε στο καλάθι αγορών και να εισαγάγετε τον κωδικό.
Διαθεσιμότητα προϊόντων
Στην περίπτωση που δεν αναγράφεται συγκεκριμένη ημερομηνία κάτω από το συγκεκριμένο προϊόν στο κατάστημα, δυστυχώς δεν είμαστε σε θέση να παράσχουμε περεταίρω ακριβείς πληροφορίες. Ανάλογα με το προϊόν, ενδέχεται να υπάρχουν ανά περιόδους εμπλοκές στην παράδοση λόγω κακής ή εποχιακής συγκομιδής. Καταβάλλουμε πάντα τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια για να έχουμε όλα τα προϊόντα σε απόθεμα γρήγορα. Προσφέρουμε τη δυνατότητα να σας ειδοποιήσουμε μέσω e-mail μόλις τα προϊόντα επανέλθουν σε απόθεμα. Θα βρείτε ένα σχετικό πεδίο κάτω από τα αντίστοιχα προϊόντα.
Ερωτήσεις σχετικά με προϊόντα
Πληροφορίες σχετικά με την προέλευση, τις διατροφικές αξίες, την ποικιλία, τη σύνθεση, την επεξεργασία, τα αλλεργιογόνα και πολλά άλλα μπορείτε να βρείτε στο κατάστημά μας στο αντίστοιχο άρθρο. Εκεί θα βρείτε τις προδιαγραφές σχεδόν κάθε προϊόντος, οι οποίες περιέχουν πολλές ειδικές πληροφορίες για κάθε προϊόν. Εάν η ερώτησή σας δεν μπορεί να απαντηθεί εκεί, χρησιμοποιήστε μία από τις φόρμες επικοινωνίας μας.
Το δέμα μου έχει υποστεί ζημιά
Εάν το πακέτο σας έχει υποστεί ζημιά, δηλαδή η συσκευασία είναι ανοιχτή ή σκισμένη, είναι καλύτερο να συμπληρώσετε τη φόρμα ζημιάς, ώστε να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε το συντομότερο δυνατόν.
Πότε ολοκληρώνεται η διαδικασία παραγγελίας;
Θα λάβετε επιβεβαίωση παραγγελίας αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας.
Δωροεπιταγές/Κουπόνι
Έχετε ένα κουπόνι που θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε για την παραγγελία σας; Μπορείτε να το εξαργυρώσετε στο καλάθι αγορών σας. Εάν το κουπόνι δεν καλύπτει ολόκληρο το ποσό της παραγγελίας, μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους προαναφερθέντες τρόπους πληρωμής για να πληρώσετε τη διαφορά. Σε περίπτωση που το κουπόνι είναι μεγαλύτερο ποσό από την αξία της τρέχουσας παραγγελίας σας, το υπόλοιπο ποσό θα διατηρηθεί φυσικά. Στη συνέχεια, μπορείτε απλά να εξαργυρώσετε την υπόλοιπη αξία στην επόμενη παραγγελία σας εξαργυρώνοντας τον κωδικό ξανά στο καλάθι αγορών.