Δίκαιες τιμές
Φιλοδοξούμε να κάνουμε την KoRo τον νούμερο 1. προμηθευτή τροφίμων μακράς διαρκείας στην Ευρώπη: από τον παραγωγό στον καταναλωτή - χωρίς μεσάζοντες.
Η ιστορία μας ξεκινάει με τον καθηγητή Dr. Faltin και το βιβλίο του “Brain vs Capital (“To μυαλό απέναντι στο Κεφαλαίο”). Για εμάς, ο Dr. Faltin δεν συνιστά μόνο πηγή έμπνευσης, αλλά και τον ιδρυτή, κατά τρόπον τινά, της εταιρείας μας. Οι προσεγγίσεις, οι ιδέες και οι αντιλήψεις του για την ίδρυση μιας εταιρείας υπήρξαν καθοριστικές για την KoRo. Πρόσφατα συναντήσαμε τον Dr. Faltin για μια συνέντευξη και του θέσαμε μερικές ερωτήσεις.
Από τις απαντήσεις του προκύπτουν πέντε βασικές αξίες της KoRo, οι οποίες καθορίζουν τις ενέργειές μας και επηρεάζουν τόσο τους/τις προμηθευτές/-τριες όσο και τους/τις καταναλωτές/-τριες:


1. Ποιότητα
Η ποιότητα είναι η απόλυτη μας προτεραιότητα. Επιδιώκουμε την ικανοποίηση του καταναλωτικού κοινού μας και για αυτόν τον λόγο δίνουμε προσοχή στη γεύση, την υφή που αφήνει κάθε προϊόν στο στόμα, την εμφάνιση, τα συστατικά, την προέλευση από βιολογική καλλιέργεια και πολλά άλλα. Για παράδειγμα, δεν χρησιμοποιούμε θειώδεις ουσίες στα αποξηραμένα φρούτα μας και μπορούμε να εγγυηθούμε διάρκεια ζωής έως και δώδεκα μήνες, κάτι που επιτρέπει, άλλωστε και η ίδια η φύση.

2. Σύντομη αλυσίδα εφοδιασμού
Στόχος μας είναι να αγοράζουμε όλα τα προϊόντα απευθείας από τους αγρότες. Έτσι, ξεκινάμε με ένα προϊόν στο χονδρεμπόριο για να ελέγξουμε τη διαθεσιμότητα όσο και τη σπουδαιότητα του στην αγορά. Εάν διαπιστώσουμε ότι το προϊόν έχει μεγάλη ζήτηση, συντομεύουμε τη διαδρομή του προϊόντος.
Με αυτόν τον τρόπο, πληροφορούμαστε για τις διαδικασίες παραγωγής των προϊόντων που καταγράφουμε στο κατάστημά μας και δίνουμε και στους/στις καταναλωτές/-τριές μας πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες. Παράλληλα, αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να αναπτύσσουμε και να βελτιώνουμε περαιτέρω τα προϊόντα σε επίπεδο παραγωγής, όπως, για παράδειγμα, την υγρασία του προϊόντος ή τη διάρκεια ζωής του —σε συνεργασία πάντα με τους αγρότες και τις εταιρείες παραγωγής μας.
Το άμεσο feedback είναι επίσης ουσιαστικής σημασίας για τους επιχειρηματικούς μας εταίρους. Οι καταναλωτές/τριες διακρίνονται συνήθως για την ευθύτητα τους κι εμείς βλέπουμε αυτή τη σχέση ως τον μόνο τρόπο βελτιστοποίησης των προϊόντων. Ως εταιρεία, ενισχύουμε τις επιχειρηματικές μας σχέσεις και μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα μεγάλο δίκτυο προμηθευτών για να προσφέρουμε στους αγρότες και τους καταναλωτές μια πλατφόρμα για άμεση ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα.

3. Συσκευασίες μεγάλων διαστάσεων
Θεωρούμε σημαντικό να αποφεύγουμε την αποστολή μικρών συσκευασιών για κάθε online παραγγελία. Εάν κάνετε τακτική χρήση κάποιου προϊόντος, είναι και λογικότερο να μπορούμε να σας τα προσφέρουμε χύμα σε συσκευασίες μεγαλύτερων διαστάσεων.
Η ευελιξία ως προς τη συσκευασία ωφελεί επίσης τη συνεργασία με τους αγρότες μας, καθώς έτσι τους δίνουμε τη δυνατότητα να εργαστούν με τα μέσα που διαθέτουν χωρίς να χρειάζεται να παράγουν πολυέξοδες μικρότερες συσκευασίες.
Αυτό που μετράει για μας είναι πρώτα απ’ όλα το ίδιο το προϊόν και όχι κάποια πολύχρωμη τυπωμένη συσκευασία. Το ίδιο ενδιαφέρει τελικά και τον καταναλωτή. Οι μεγάλες χύμα συσκευασίες έχουν το πλεονέκτημα ότι συνεπάγονται λιγότερα απορρίμματα συσκευασίας και, συνεπώς, μειώνουν και τον απαιτούμενο φόρτο εργασίας που θα χρειαζόταν για την παρασκευή τους. Είναι ιδανικές για στις διαδικτυακές πωλήσεις, που σημαίνει παράδοση απευθείας στον πελάτη.

4. Θεμιτές τιμές
Η ιδέα της KoRo μπορεί να λειτουργήσει μόνο αν μεταβιβάσουμε την εξοικονόμηση κόστους, η οποία προκύπτει από τις παραπάνω αρχές, στην τελική τιμή που πληρώνει ο καταναλωτής. Στόχος μας είναι η ποιότητα των προϊόντων να είναι και οικονομικά προσιτή.
Γνωρίζουμε ότι σήμερα η αναζήτησή και σύγκριση προϊόντων διαφορετικών εταιριών δεν είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο. Γι' αυτό ο στόχος μας στην KoRo είναι να προσφέρουμε τα προϊόντα μας σε μια θεμιτή αναλογία ποιότητας-τιμής. Ο καταναλωτής θα πρέπει να μπορεί να βασίζεται στην KoRo για να τον ακριβή προσδιορισμό της καλύτερης τιμής, ώστε να μη χρειάζεται να την αναζητήσει ο ίδιος ανάμεσα σε διάφορους προμηθευτές και να μπορεί να εμπιστευτεί χωρίς διαμεσολαβήσεις, απευθείας την KoRo.

5. Διαφάνεια και ανοιχτή επικοινωνία
Η ζήτηση για τρόφιμα υψηλής ποιότητας αυξάνεται συνεχώς. Για το λόγο αυτό, η KoRo έχει θέσει ως στόχο την γνωστοποίηση στον καταναλωτή της πορείας του κάθε προϊόντος σε βασικούς παράγοντες, όπως η τιμή και η εξέλιξη της, η σύνθεση και οι ιδιότητες του προϊόντος: πληροφορίες που επιτρέπουν στον/ην καταναλωτή/τρία να αποκτήσει μια πολύ σαφή ιδέα για το προϊόν που την/τον ενδιαφέρει.
Η διακύμανση στις τιμές των προϊόντων δεν είναι πάντα κάτι άμεσα κατανοητό. Για να γίνει αυτό σαφέστερο, η KoRo παρουσιάζει στη σελίδα κάθε προϊόντος ένα γράφημα το οποίο εξηγεί με ένα γρήγορο πέρασμα του ποντικιού τον λόγο της αντίστοιχης διακύμανσης. Δημοσιεύουμε, παράλληλα, στην ίδια σελίδα την ανάλυση των υπολειμμάτων του προϊόντος, έτσι ώστε να γίνει ορατή αφενός η συμμόρφωσή μας με τις απαραίτητες ευρωπαϊκές προδιαγραφές και αφετέρου να δείξουμε ότι το προϊόν μας είναι εμπορεύσιμο.